* Farfar 75 år


Ja, min farfar fyllde 75 år idag så vi var där i några timmar och firade honom. Det blev mycket alkohol och skämt. Detta köpte vi till honom (en stor whiskleyflaksa på 4,5L och en gigantiskt grattiskort som jag kladdade massa i).Det var väl oerhört trevligt att få träffa alla igen måste jag säga!

På hemvägen så svängde vi förbi Mc Donald's och jag kunde inte låta bli att köpa en plusmeny. Nu har jag bara ett glas kvar att köpa, och det kommer nästa vecka och den färgen är då lila. Inte min favoritfärg om jag får säga det själv, men det hör till. Goa glas måste jag säga. Älskar dem. Så ni som låtit bli att köpa plusmeny har verkligen missat något. Men men, nu ska jag nog pallra mig ner i sängen. Ska umgås med Alicia i morgon var tanken. Och hon tar på krafterna, så det är bäst att lägga sig tidigt så man inte blir FÖR trött i morgon ;-D hehe. Men men.... Ska väl smsa med kieven i några timmar först ;D samtidigt som jag spelar mig till sömns med pokemon... JAJA, enough...

Godnatt kära vänner och ovänner och okända och bekanta



Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

funderar på att skaffa ett glas, kanske det lila nästa vecka då, lila är niice

2009-07-07 Kl: 00:50:18
URL: http://raniaphoto.blogg.se/

RSS 2.0