* Helg!

Och denna helgen kommer jag bo hos Kieven. Ska snart in till stan för att köpa Ben & Jerry's glass och snus. Även lite tranbärsjuice (jag har lyckats få urinvägsinfektion IGEN!!) och lite hårspray. Jag komemr säkert köpa något anant också, skulle inte förvåna mig. D'oh. Jaja, efter det bär det hem till Kieven.


Måndagen är fylld med massa spänningar. Så det gäller att ha kameran laddad :-)



Det blir nämligen Liseberg och Universeum för mig!
Ska med Kieven med sin familj plus hans mosters familj, spännande! Vilket även betyder att jag kommer göra åt sju himelens mycket pengar på måndag. Haha. Men men, värt! Nu är klockan elva och jag ska dra vid ett tänkte jag. Så jag borde börja göra i ordning och packa osv.

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

Åh universeum!

2009-07-24 Kl: 13:36:28
URL: http://raniaphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag var på lisseberg förra lördagen, det var det väsrta jag varit med om hann åka 3 karusller på typ 6 timmar var det lika mycket folk när du var där eller :)? Fina bilder fretsen!

2009-07-31 Kl: 15:46:32

RSS 2.0