* Lunch med Marit

Marit = Maria Jarenheim. Hur jag kommit på det där vet jag inte. Men det spelar ingen roll. Eftersom vi inte setts sedan studenten tyckte vi det var dags att ses nu. Och det gjordes med en lunch på Café Viskan (med mycket snack om bilar och cross) och sedan en tripp på staden, där jag sedan fyndade ett par trashade jeans för bara 49:- från Gina Tricot. Suveränt!


Kyckling Cibata från Café Viskan


Marit (Maria Jarenheim)

Well. Det var trevligt att träffas. Och jag är fortfarande lite grinig över att de svarta trashade jeansen inte fanns i min storlek. Därför blev det ett par vita. Och ajg är ganska så svart av mig, som så många vet. Men vitt kan göra susen ibland. Då ser man lite gladare ut antar jag. (Kanske därför vitt är lämplig klädsel vid bröllop och student?!) Nej, så djupt tänkande ska inte bli av här inte. Tänkte slänga in bilder på jeansen jag köpte på GeKås igår och på jeansen jag köpte på Gina Tricot idag.




Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0