* Till dig...

Hur säger man till någon att personen i fråga är det vackraste mina ögon har skådat?
Att åldern inte har någon betydelse...
Att hans läppar är sidenmjuka och underbara att kyssa...
Att hans vassa knän faktiskt kan göra ont...
Att det inte gör något att hans ögonbryn nästan vuxit ihop...
Att han inte alls har långa svarta hårstrån i öronen...
Att hans lockiga hår är likt en ängels...
Att han inte behöver platta håret för att han ska känna sig fin...
Att det doftar så underbart att det förför mig...
Att jag skulle kunna leka med fingrarna i det i flera timmar för att det är så mjukt...

Hur talar man om för någon att mina händer passar perfekt i hans?
Att de vore som gjorda för varandra...
Att han inte borde ha lång lillfingernagel, för det såg ganska gay ut...
Att jag är så himla lycklig över att han håller i mina händer inför sina vänner och resten av allmänheten...
Att han vågar visa att jag tillhör honom och att vi är ett...

Hur berättar man för någon att jag älskar sättet han berör mig på?
Att jag blir varm av att bara föreställa mig hur han berör mina axlar och kysser mig längst halsen...
Att veta att han alltid finns där för mig...
Att jag får fjärilar i magen av att se honom naken...
Att jag har väldigt svårt att somna när jag inte får ligga på hans arm...
Att jag älskar att ligga mot hans bröst och lyssna på hans hjärta...

Hur säger man till någon att hans ögon är det vackraste på hela honom?
Att de ger mig blickar som får mig knäsvag...
Att jag ser vår framtid i dem...
Att jag kan se oss bli gamla...
Att jag kan se hur lycklig han är och hur lycklig jag är, och hur lyckliga vi kommer förbli.
Att jag älskar bruna ögon...
Att jag är imponerad av hans "bark"-ögonfärg
Att jag känner mig trygg när jag ser in i hans ögon...
Att jag skulle kunna stirra in i hans ögon föralltid, utan att någon eller något skulle kunna skada mig...

Hur säger man till någon att hans röst är som en helande sång?
Att bara höra den lugnar den värsta stormen...
Att hans närhet räcker för att lindra smärta och stoppa rinnande tårar...
Att det inte behövs några ord för att lugna mig, endast hans närhet och beröring...

Hur beskriver man för någon hur lycklig han gör mig, när jag aldrig tidigare varit med om något liknande?
Att jag inte kan tala om hur vacker han är eftersom jag inte har något att relatera till...
Att det inte finns något så underbart och fint som kan jämföras med honom...
Att han får mig att känna mig stark och modig...
Att jag var skeptisk i början för jag var rädd att han skulle vara som alla andra...
Att han var bevisat motsatsen...
Att han får mig att känna mig speciell...
Att han gör mig till en bättre människa...
Att vi blir bättre människor tillsammans och lär oss av varandra...

Och hur talar man om för någon att jag älskar hans sätt att bortförklara sig?
Att jag kan skratta i flera timmar åt hans korkade bortförklaringar...
Att det är så kul och lätt att äga honom...
Att han är söt när han snor mina argument och använder dem mot mig för att inte bli ägd...

Och hur säger man till någon att hans komplimanger alltid värmer?
Att jag faktiskt tar åt mig...
Att jag blivit bättre på att ta emot komplimanger för att han gett mig bättre självförtroende...
Att jag rodnar av dem för att jag vet att det är egna ord direkt från hjärtat...
Att jag aldrig hört liknande saker förut...

Och när talar man om för någon att man vill leva resten av sitt liv med honom?
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Mathilda

Alltså det här var så grymt vackert. Jag är rörd och jag längtar efter att få hålla om den som ger mig sådana här känslor.

2009-06-21 Kl: 20:38:17
Postat av: Mathilda

Alltså det här var så grymt vackert. Jag är rörd och jag längtar efter att få hålla om den som ger mig sådana här känslor.

2009-06-21 Kl: 20:39:05

RSS 2.0