* G... som i Glad

Och glad rimmar på choklad, som jag sitter o äter just nu ( i )
Mums! Och jag är jätte glad! Även ifall jag är väldigt stressad. Hehe. Men det jämnar ut sig. Vädret blir bara bättre och bättre. Nog vet jag att det var snöstorm igår (söndag) men den är borta nu, eller hur? Det är sol ute och den steker mot skinnjackan där man går.

Idag var det upp tidigt som gällde, trots att man faktiskt var ledig! Hade möte med modellerna till modevisningen, sjukt goa människor märker jag. Så även om vi itne lyckas helt med modevisnigen så kommer vi att ha sjukt kul ihop. De fick i alla fall lära sig att gå idag, och dom var verkigen jätte duktiga! Bra jobbat killar och tjejer :-) I morgon ska vi mötas i Stor Knallen i knalleland klcokan 13:00 för att kolla ut lite kläder som ska användas. Jag har rätt mycket nu på samma gång känner jag, men känns ändå lite som att jag vill prioritera projektarbetet lite framför det andra. Ska ha läst ut min bok och skrivit om den tills på fredag, ska även ha samhällsprov samma dag som modevisningen (men får antagligen flytta den), ska ha nationellt prov den första april, och innan dess ska jag förbereda ett muntligt tal (vilket ska ske denna veckan), ska även på sminkkurs nästa vecka... oj oj oj får se vad jag hinner med. Sens ka jag o kieven fotas av rania någon dag med, får se om det går bra i morgon kanske... *tar en klunk mjölk som jag sväljer ner mjölkchokladen med*

Idag blir det nog bara läsa som gäller, läsa och skriva lite. Måste göra blidmanus också... Jaghar i alal fall vart duktig och köpt påfyllning till min mobil, altlså comviq kompis. Så jag kan smsa igen, guys! *göra vågen* Gosh, va tomt det känns här hemma.. Ingen hemma mer än jag. Är så van vid att kieven är hemma hos mig nu, så känns tomt att ingen ligger i sängen o tittar på mig :P haha... jaja,. nu är klockan snart tjugo i två..

Off to reading!
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0