* I... som i Irriterad

Detta är första gången på länge som jag faktiskt gråter....
Jag gråter så jag knappt kan andas. Jag klarar itne av stressen, jag vet itne vad jag ska ta mig till. Denna dagen har vart förjävlig, och jag som längtade efter den så mycket igår. Snälla skjut mig, jag orkar inte ha ständig smärta i bröstet.

23:e Mars
Matte B prov

20:e Mars
Modevisning
Samhällsprov
Svenska B, Muntliga Nationella

19:e Mars
Hämta massa kläder på Carlings kl. 16:00
Vara på skolan och bygga scenen efter 16:00 elelr 17:00
Hämta smycken med mera från Glitter
Fixa ljudutrustning
Fixa ljusutrustning

18:e Mars
Obligatorisk sminkkurs 14:00-16:30

16:e - 19:e Mars
Måste ha flera fittingar där vi hämtar kläder som modellerna prövar ut

13:e Mars
Ska lämna in min romananalys om boken som jag itne hunnit läsa ut än!!

12:e Mars
Handla smink, hårspännen och hårsprayinför modevisningen med Maria


Jag orkar seriöst inte... Jag ska hinna tenta en 100p kurs till också! Har redan Samhällskunskap A som ska göras, men måste hinna med Historia A också. Jag kalrar seriöst inte pressen... Mailade min mentor och frågade vad jag ska ta mig till... Jag känner att projektarbetet tar alldeles för mycket tid just nu. Allt tar för mycket tid. Antar att jag inte kommer kunna må så bättre framöver med tanke på att jag inte kommer kunna ha tid för Kieven nu veckorna framöver... Helvete!

Ska träffa rektorn i morgon klockan 13:00 också. Ska fan fråga henne om det finns möjlighet att gå om........ Om jag inte klarar detta nu då, vill säga. Gosh... Och det finns ingen som kan hjälpa mig heller, för "det är eget ansvar som gäller". Jag hatar ansvar, jag hatar att man måste vara engagerad... Jag hatar projektarbete, jag hatar allt!! Allt allt allt!
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

Juxxe gumman du kommer klara detta, se till att verkligen få mer hjälp av de andra du gör PA med igen. Det är så lite klar, vad du än gör - gå inte om. Det är så inte värt det. Om du inte ens tänker det som ett alternativ kommer du hitta en lösning på allt detta. Och klara av det! Jag tror på dig! <3 Klart man får be om hjälp gumman.

2009-03-12 Kl: 14:13:46
URL: http://rania.synvinklar.se/blogg

RSS 2.0