* J... som i Josefin

Josefin... Gosh vad det låter tråkigt.

Sitter här nu, lite smått skakis utan att jag egentligen vet varför. Stressad som jag vet inte vad. Jag vet inte vart jag ska börja. Jag vill lysckas så bra som möjligt med modevisningen, för det känns som att man sviker så många om man inte gör det. Vi är inga proffs, vi vet inte någonting om det här egentligen. Det är för sent att gnälla nu, om tre dagar ska skiten vara. I morgon är det fitting och sminkkurs, på torsdag ska vi bygga scenen och dra fram alla intrument osv. Efter det kommer modelelrna och vi ska ha genrep. Jag känner att jag inte hinner det här. Har itne ens skrivit min romananalys som skulle vart inne i fredags. Och nu smakar jag cigarettfimp i munnen med.. mums... not.... Nu orkar jag itne skriva mer.. Men jag blev glad när Kieven kom hem till mig på sin rast idag iaf.. Trots att det bara var en timma... Men det kändes mycket och jag blev lycklig<3
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0