* Alli 20 år

Fast hon fyllde igår får jag väl säga då, med tankepå att klockan är över tolv. haha. Festen var helt okej! mycket goa skratt och gamla vänner :-) fick även löst det där knasiga som uppstått mellan mig och calle. han var inte alls sur på mig, som jag trodde. pratade med honom i telefon i ca en kvart tror jag. hehe. men gött det iaf. finns väl inte mycket mer att säga om kvällen, mer än att jag sitter här ENSAM nu och ångrar mig att jag inte följde med hela gänget tillkrogen. visserligen sparar jag pengar på detta, men aj. det gör ont. att sitta lullig ensam hemma en lördagskväll är inte okej. tänkte nu slänga upp lite bilder och låta bilderna tala för sig. tjo!











Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0