* Dumma router!

Jag blev riktigt hysterisk förra helgen. Min bror kom hem från sitt lan och när jag kopplade in hans dator i nätverket så la vår router av... Det bara dog! Och vi kommer endast åt huben via routern.. Så jag blev galen. Så jag har vart utan internet i nästan en vecka! Men idag fixade vi det och nu är allt som vanligt. Förutom att vi har en ny router ;D

Veckan har vart helt okej, har i princip bott hos kieven. Jag har vart hemskt sjuk men det gick över efter att jag fått reda på att jag fick G på nationella provet i matte b. Så jag behöver inte gå på lektionerna längre fram tills vi slutar. Superskönt att höra. Så nu lider jag bara av eländig hosta. Speciellt på morgonen får jag hostattacker som skär i halsen. Det kittlar och är obehagligt.

Jag tänkte även påminna folk om att komma på modevisningen  som Fashion United har på fredag nästa vecka.




Idag har jag försökt få så mycket som möjligt gjort, fast det har knappt hänt någonting. Jag åkte vid elva från Kieven i seglora in till stan. Där var det marknad, men jag kände inte för att gå runt där i regnet. Så jag åkte hem, gjorde lite kaffe och satte mig vid internet (äntligen). Efter det börjaade jag o mamma greja med min balklänning. Sedan kom vi på qatt jag behöver den BH:n jag skall ha eftersom jag kan inte sy klänningen med en annan BH för då blir det knas. Så vi for ivåäg till knalleland för att köpa min så kallade "Magic Bra". Dock tog allt låååång tid, så vi var där ända till kl 19. Jag köpte halsband att använda på balen och handskar.

Jag köpte även halva Alicias present också. Hon fyller år i morgon, hela 20 år! Tant-Alli !!!!

Nu orkar jag inte skriva mer, ska käka lite. Tjupp!
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Alli

vad tant Alli?!? Isf ska jag meddela dig att det inte kommer vara speciellt lång tid innan det blir tant juxxe med:P

2009-05-22 Kl: 23:57:51
Postat av: Josefin Bellini

Maahaa :3

2009-05-23 Kl: 02:23:05
URL: http://minibellini.blogg.se/
Postat av: TheShaker

Vissa på listan ser faktiskt okej ut utan smink, Du har väl sett Jennifer Morrisson och Olivia Wilde i House? Där har båda varit utan smink i något avsnitt om jag inte misstar mig och båda är skitsnygga;)

2009-05-23 Kl: 15:20:31
URL: http://theshaker.blogg.se/
Postat av: Marit xD

JAG HAR BAL DÅ SÅ JAG KOMMER INTE KOMMA OCH KOLLA!!!!! :D hahah inte för att jag hade kollat även om jag kunde men ändå ;P hahahaha!!! Ni kommer väl o kollar på min bal?

2009-05-24 Kl: 13:22:30

RSS 2.0