* Första advent

Fast det var igår.... Men jag hann inte lägga upp detta igår... Men i alla fall.. Det är helt sjukt vad tiden springer iväg. Känns som att det var förra veckan jag och Kieven firade ett år tillsammans. Och det känns som att det var igår jag fyllde 20 och hade min fest. Snart är det jul...... Galet. Men detta året har vart fantastiskt. Har dock hänt massa skit, men jag ser det inte så. Det bra väger över det dåliga. Men det gäller att inte glömma det som vart dåligt, för de dagarna har gjort en mycket starkare som person.

Well, igår fick jag fiffla ihop en egen adventsljustake eftersom vi bara har en här hemma, och jag och Kieven ville ha vår lilla egna. Så jag tog massa spegelsplitter och värmeljushållare och la ner det i en ugnsform ^^ Sen satte jag i två polkagrisar... Ville haft små tomtar i också, men orkade inte leta fram de små julsakerna. Dom ligger längst upp längst in på någon hylla någonstans tror jag....

Då var första advent passerad...

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Evelina (ameb.blogg.se)

snyggt gjort! =)



// Kram Evelina

2009-11-30 Kl: 19:40:45
URL: http://ameb.blogg.se/
Postat av: Evelina (ameb.blogg.se)

Sv: jo det är bra =) Fin teckning förresten.. Händer ikväll?



// Evelina

2009-11-30 Kl: 20:00:25
URL: http://ameb.blogg.se/

RSS 2.0