* Jävla drakar

Som ni kanske har märkt har jag tagit bort mina drakägg osv... Jag pallade inte..
Det kändes tråkigt osv.. Jag har bättre saker för mig än att nörda
och säga åt folk att klicka på mina drakägg..

Igår var jag på Arbetsförmedlingen med Kieven. Lämnade in min aktivitetsstödslapp så att jag får in pengar sedan. Om typ två veckor elelr vad det nu är. Jag vet inte riktigt. Men pengar är bra. Mamma ska även försöka lämna tillbaka mina skor jag köpte i fredags från Deichmann. Saken var den att jag köpte stl 36, ajg har 36 på högklackat. MEN de var för stora? Ganska mycket också! Inte helt opkej. Jävla tyskar...*
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

naaw, stackars ägg ;P



men..provade du inte skorna innan du köpte dem? oO

2009-11-03 Kl: 17:14:07
URL: http://raniaphoto.blogg.se/

RSS 2.0