* Klump i magen

Denna dagen är fylld med massa oro och jag mår inte alls så bra som jag hade velat. Jag saknar känslan av lycka just nu. Jag vill bli tröstad, kramad och förstådd. Men det funkar inte med vem som helst.. There's no one left... Att bli tröstad av Dig just nu känns så fel.

Idag är även en sådan dag där allt känns förstört. Man inser vart man kommit någonstans i livet (för min del: ingen vart alls). Efter en sak som hände igår kväll så känner jag mig tom inombords. Helt meningslös och oduglig. Jag räcker inte till, känns det som. Är jag inte "allt det där" så varför hänga kvar då? Det finns så många andra.... Så mycket annat... Världen är stor. Jag är liten. Du är större.......

I förrgår var jag och Kieven hos min bror. Lite efter att jag och Kieven stuckit, får han något anfall och får dödsångest och körs illa kvickt till akuten, där han var hela natten. Jag är orolig över honom. Jag vill inte att han ska vara själv :(

Jaja, jag får väl bita ihop nu. Ska städa lite sedan ska jag sätta mig och spela. Försvinna bort från allt en liten stund...
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0