* Så jävla bitter....

Det är bara itne sant.... Jag tar bussen upp till Fristad. MEN den åker förbi Asklanda mot det "nybyggda" området (det var nybyggt för typ 4 år sedan) och stannar där?! Sen när den kör tillbaka så åker den itne till stationen i Fristad?!?!?!?! Jag får ffs hoppa av vid Gula Skolan och GÅ bort till Centrum... När jag kommer till vårdcentralen så fyller jag lite hastigt i en lapp, det var en gubbe som slank in före mig dock. Sen ställer jag mig i kö. "Vi har 5 sprutor kvar!" ropar dom ut. Vi är sex. Sen blev vi sju. Det stod fem personer framför mig. Jag kokade av ilska. Här hade jag gått igenom ett helvete för att komma dit, så körs jag iväg det första jag gör.... DAMN!!
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

Tack <3

2009-11-27 Kl: 13:04:48
URL: http://raniaphoto.blogg.se/

RSS 2.0