* Vaccinerad


EXAKT en sådan här spruta fick jag... Läskigt..

"Är du redo?"
"Jag hoppas det...."
*schpjuth*
"Då var det klart."
"Var det allt?!"
"Ja, det var allt."
"Meh..."

Äntligen... Åkte till vårdcentralen på Sjöbo i stället. Mycket trevligare folk och det gick snabbt och smidigt. Än så länge har jag inte fått några biverkningar. Aja, jag var jättenervös osv. Men sen var det chill. Efter det åkte jag och Kieven till systemet, sedan Campino och efter det City. Nu har jag plockat in massa tvätt i garderoben och Kieven sitter o spelar. Börjar få lite lätt huvudvärk... Gah.. Jag får tänka på annat ist. Ha en bra fredagskväll, hörni!

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: gabriella

Absolut, heeelt underbar. Jag såg honom i Luleå i onsdags och igårkväll i Örnsköldsvik. Jag är hög på lycka <3

2009-11-28 Kl: 13:20:34
URL: http://bblacksun.blogg.se/

RSS 2.0