* "Vill du värmas?"


I morses började min telefon vibrera hastigt vid sjutiden. "Va faaan?" tänkte jag och sket i att svara.
Sen ringer det igen och jag ser att det är Kieven och jag svarar.

"Vill du värmas?" Frågar han.
Nyvaken som jag är svarar jag: "Vah? Hur då?!"
Då svarar han: "Du kan ju pröva med att öppna din dörr..."

Jag försökte gnugga tröttheten ur ögonen och tog på mig min morgonrock och sprang ner till ytterdörren.
Och där kom han, haha. Gåendes mot dörren. Shit alltså.. Snacka om underbar väckarklocka!
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

naaaw vad söt!



och ditt ägg kläcks snart :D klickar på

2009-10-16 Kl: 15:44:32
URL: http://raniaphoto.blogg.se/
Postat av: Marlene, marianas fd kompis :P

ååh, så vill jag också ha det. man hatar att bli väckt på morgonen, men när man får ett sånt samtal. spelar nog ingen roll vad det handlar om bara det är från ens kille, så är ju dagen räddad redan då (:

2009-10-16 Kl: 15:59:12

RSS 2.0