* Blä för nya bloggsystemet

Hatar att "Nytillkomna objekt" blivit så fuckat.

Skrev följande till dem i ett mail:

Jag skulle gärna vilja att ni bytte tillbaka "nytillkomna objekt". Det är så onödigt och omständigt att behöva gå in på arkiv och kolla varenda flik där om något har hänt. För oss som inte har en så aktiv blogg eller lite mindre besökare än proffsbloggarna som får nya händelser hela tiden är det mer omständigt i alla fall. Annars tycker jag att resten som ni uppdaterat bloggen med är super.

Tack så länge.
/Josefin


Som svar fick jag:

Hej,

Vi gjorde en liten förändring. Vi visar allt nytt från din förra
inloggning bara. Istället för att alltid visa en månad bak så visar vi
alltså sen föregående inloggning eller max en månad om du inte loggat in
på ett tag då.

Vi har ändrat så översikten uppdateras varje 5min (det minskar
belastningen) och därför det tar lite längre innan man kan se nya objekt
på översikten.

Ha en bra dag.
Mvh Nina, blogg.se
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0