* Bränna pengar


Ja, det var det första jag gjorde idag känns det som.. Men plånboken är fortfarande lika tjock!


Köpte Flerkommunskort (månadskort) för 640:- !!!


Så köpte jag den bedorande Black Star parfymen från Avril Lavigne... Gosh.
Jag askulle bara lukta på den, sedan kunde jag inte motstå att köpa den.
Det var som en drog! Men hade itne råd med en stor flaska.
Bara 30ml kostade 295:- Den stora kostade 549:- tror jag


Sen köpte jag ett te med smak av choklad med en hjärt-tesil till min mamma som tack för helgen.
Hon slet mer än vad jag gjorde och kände att jag måste tacka henne på något sätt.
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

awh sött att du köpte det åt din mamma <3

2009-09-15 Kl: 14:49:59
URL: http://raniaphoto.blogg.se/
Postat av: Rosida

Det var ju jättelite i parfymflaskan, borde vara mer eftersom det är så mycket pengar! :o

2009-09-17 Kl: 21:46:43
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

RSS 2.0