* En snabbis hemma...

Igår åkte jag in til Arbetsförmedlingen, remember? ah, det gick bra, emn jag var tvuungen att ha med mina betyg för att få skriva in mig i ungdomsförsäkringen elelr vad det nu hette. Så ah. Jag skulle egentligen dratt upp till Bäckäng efter det o väntat på Kieven. Men ajg fick åka hem i stället och hämta mina betyg. För jag skulle dit dagen efter (idag) kl 10:00 MED betygen. Och jag skulle sova hos Kieven. Förlåt om jag förklarar knas. Men hela jag är lite kans, se det har faktiskt ett sammanhang ^^ Men det dåliga med detta var att jag fick betala bussen hem... Bah... Sen tog 16:12 bussen till stan... Då kunde jag använda fritidskortet.


Men haha, jag är så grym och åker på halv ( i )


Hemma är jag så jävla rock när jag lyssnar på Lars Winnerbäck! <3 Yalla!
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: TheShaker

En halv är till 20 år nu...^^

2009-09-08 Kl: 13:14:20
URL: http://theshaker.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jäklar va söt du var! ;D



Klänningen på min blogg går tyvärr inte köpa, min fotograf är designer så han har sytt den till mej!:)

2009-09-11 Kl: 12:40:00
URL: http://sandrareiche.blogg.se/

RSS 2.0