* Inte lika sjuk


Yes, efter en jobbig natt så har jag piggnat till lite. Jag ser dock fortfarande ut som ett
vandrande lik (enligt min mor). Men näsan rinner inte lika mycket nu. Jag hatar verkligen
första dagen när man fått förkylning. Den är värst. Yeye. Kieven slutar om ca 2 timmar.
Då drar han hit. Sen äter vi kanske någonting, sen drar vi till Systemet (jag är ju 20!!!).
Sen får vi se om jag kan köpa de där jäkla kattsakerna :P Min mamma verkar inte lika
pepp på det som jag, så jag får väl åka själv och göra det verkar det som. Haha! Men
jobbigt att behöva dra med sig allt på bussen. Tur jag har Kieven som bär<3 HAHA!

Puss på er iaf!
Nu behöver jag nog duscha av mig alla bakteriar ;_;

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0