* Juxxe på gitarr

Yes! Igår fick jag lära mig lite gitarr av Kieven. Det gick sådär, men det kunde gått sämre!
Fick så böblans ont i fingrarna efter ett tag bara.. Usch på det. Måste spela mer så dom härdas.
Så jag tänkte spela en trubadur senare idag, får se hur det går. Kan grunderna för:
  • Knocking on heavens door
  • Every rose has it's torn
Det var det jag hann lära mig på mindre än en timma!
Jag tror det var på mindre än en timma i alla fall...


Här ser ni mig, 2006. Jag är supersugen på att lära mig spela och börjar lära mig.. Sen vet jag

inte vad som hände, för jag slutade. Jag tappade väl motivationen helt enkelt.



Här är jag igen, 2007... Hade glömt jätte mycket, men kom ihåg några ackord i alla fall.  ^^
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Kieven =D

bilden från 07! du håller fel! mahah :D

2009-09-10 Kl: 19:36:33

RSS 2.0