* Katten behöver ett namn!



Katten
behöver ett
NAMN!
Vad ska hon heta?
(alla namn är japanska)

Aika
Aki
Amaya
Chiasa
Hoshi
Itoshii
Katsumi
Sora
Takara
Tenshi
Tora

Du kan rösta max en gång per dag!


Namnens betydelse:

Aika - Kärlekssång
Aki - Höst
Amaya - Nattregn
Chiasa - Tusen gryningar
Hoshi - Stjärna
Itoshii - Älskling
Katsumi - Den vackraste
Sora - Himmel
Takara - Skatt
Tenshi - Ängel
Tora - Tiger








Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Adam teigen

naaw va söt den kissekatten var:D när fick du denna lilla katt?=)

2009-09-16 Kl: 18:10:42
Postat av: Nils

Jag tycker att hon borde heta Toffer... Det namnet betyder sen utvalda! =)

2009-09-16 Kl: 18:21:24
Postat av: Nils

den*

2009-09-16 Kl: 19:25:19
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-16 Kl: 21:49:56
Postat av: Toffer

Spana in min blogg!

2009-09-16 Kl: 23:09:19
URL: http://rasket.blogg.se/
Postat av: fidde

ey e de logan på en av bilderna? heehh hon e söt btw :D

2009-09-17 Kl: 23:41:38
Postat av: ☆ Josefin Bellini ☆

Haha, yes det är Logan som ligger till höger :D

2009-09-18 Kl: 10:06:59
URL: http://minibellini.blogg.se/

RSS 2.0