* Kossorna har rymt!


Ja, ni ser ju själva spåren efter dom! Dom rymde igår morse och sprang runt här hos Kieven.
Haha! Jag är superrädd för kossor. Dom är otäcka. Jaja. Jag såg dom på bergen idag, men jag
hoppas att det är en hage där uppe. Jag var jätte paranoid när jag var pväg till bussen. Tyckte
Jag hörde kossor som sprang mot mig bakom mig hela tiden. *mes* Haha


Väl på bussen blev jag lite grinig. Jag sa hej till busschauffören (det gör jag alltid nästan)
och han var otrovlig och kollade bara bort! *Mumlar något på ett språk jag inte kan*
Jag fick springa bort till arbetsförmedlingen sen, bussen var inne ca 09:51. Men det var värt,
för jag fick prata med Mona först! Och det tog 5 minuter att skriva in sig på UGA. Så jag hann
med 10:10 bussen hem! Super! Och nu sitter jag här och behöver snart klämma en korv på toa.

CYA!
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0