* LARS WINNERBÄCK!!!!

Jag ska på Lars Winnerbäck den 19 november!
Jag ska på Lars Winnerbäck den 19 november!
Jag ska på Lars Winnerbäck den 19 november!
Jag ska på Lars Winnerbäck den 19 november!
Jag ska på Lars Winnerbäck den 19 november!
Jag ska på Lars Winnerbäck den 19 november!
Jag ska på Lars Winnerbäck den 19 november!
Jag ska på Lars Winnerbäck den 19 november!
Jag ska på Lars Winnerbäck den 19 november!
Jag ska på Lars Winnerbäck den 19 november!



Maha, idag för typ en timma sedan så sa Kieven att min present låg i mitt rum.
Så jag skulle leta efter den. Så fick han säga  om det brändes etc.
Så tar jag tag i en bok... "Aj aj aj, varmt! Väldigt varmt!"
Så öppnade jag min Nemi-bok och där i hittar jag ett kuvert.
Oh, va glad jag blev. Jag har gnällt jätte länge om att jag vill se
denna konsert och nu får jag göra det!!! Ohhhh va glad jag är..

Tack älskade älskade Kieven-älskling <3

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: vendela

Lars Winnerbäck<3 :D han är bäst

2009-09-14 Kl: 16:12:32
URL: http://vendelasahlberg.blogg.se/

RSS 2.0