* "Svara-på-frågor" -lista

Jag har otroligt tråkigt, så jag tänkte grejsa lite med detta.. Maha..

För ett år sedan:

Hur gammal var du? 19
Vilken klass ? Trean på gymnasiet (ES06B)
Vad hade du för hårfärg? Blonda slingor
Hur lång var du? 157,5 cm
Vem var du kär i? Bullmannen (Kieven)
Hade du någon pojk/flickvän? Ja, Kieven. Och jag har kvar honom!
Vad brukade du göra på fritiden? Ehm, festa, mysa med Kieven, träffa vänner... Sånt som man brukar.
Vilka umgicks du med?
Jag var med Anto, Pontus, Maud, Anton och Kieven väldigt mycket
Hur såg du ut? Typ som nu, I guess. Förutom att jag blev kallad glam?!?!?!?!?! Det enda jag hade gjort var att jag hade skaffat skinnjacka. haha
Var allt bättre då? Tiderna förändras. Jag vet inte. Jag hade mycket tankar flygandes i huvudet. Så det är nog bättre nu på ett sätt
Skulle du vilja gå tillbaka dit? Haha, om några år kanske
Har du förändrats? Ja, men det är inte mitt fel...

Nu:
Hur gammal är du? 20
Vilken klass går du i? Jag tog studenten i juni och praktiserar just nu
Vad har du för hårfärg? Svart
Hur lång är du? 157,5 cm
Vem är du kär i? Kieven
Har du någon pojk/flickvän? Jaaa.
Vad brukar du göra på fritiden? Samma som förra året, fast jag söker jobb nu också borde kanske tilläggas.
Vilka umgås du med? Ehm... Jag umgås inte med så många längre. Trodde inte att man splittrades så fort efter studenten, men det gjorde man tydligen.
Hur ser du ut? Meh, jobbig fråga. Jag är kort och ahr svart hår. Bleh

Har du..
Kysst någon? Ja
Sovit brevid någon av samma kön? Ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? Ja
Slagit ner någon? Nej, men slagit
Ljugit för en bra vän? Ja, men allting har en orsak
Svikit någon? Gör man inte det när man ljuger? Sanningen kommer ju alltid fram
Fuskat på prov/läxförhör? Gör väl alla någon gång
Blivit kallad Bögjävel? Nej
Kallat någon Bögjävel? Nej, och varför skulle jag?
Druckit alkohol? Ja, det händer

Vem:
Skrev du senast till på msn? Ehm... Rania tror jag :O
Kramade du senast? Kieven
Sov du hos senast? Kieven
Kan du lita på till 100%? Jag litar inte så mycket på någon
Är den finaste personen som finns? Min pojkvän
Vill du vara med just nu? Katten!
Ringde dig senast? Mamma
Skickade ett sms till dig senast? Kieven
Skickade du ett sms till senast? Kieven

Vad:
Drack du senast? Mjölk
Köpte du senast? Kattsaker O_O
Gjorde du igår? Praktiserade
Ska du göra imorgon? Vet itne, försöka komma till praktiken
Vill du göra just nu? Sova
Åt du senast? Panerad fisk med spenatsås och potatis
Är närmast dig som är rosa? PROFFS sprayflaska
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Linnea

SV: Ja, det är riktigt härligt med jobb. Tycker om mina arbetskamrater jättemycket också.

2009-09-30 Kl: 16:02:11
URL: http://lillonea.blogg.se/

RSS 2.0