* Thoughts...

Denna dagen har vart skit. Finns nog inget bra med den förutom mina pannkakor och spelandet. Men det är bara tidsfördriv... Jag vet inte riktigt vad jag vill med mitt liv just nu. Jag går o väntar på den där intervjun dom ska ringa om.. Jag vet itne om jag är villig att plugga på Komvux än, även fast jag vet att jag borde. Jag bara vill ha och vill ha, men jag orkar aldrig göra så att jag får det jag vill ha.

Jag vill skaffa jobb så jag kan samla ihop pengar till systemkamera. Jag vill lära mig spela gitarr, i alla fall grundligt. Jag vill städa och få klart nere i rummet så att jag kan flytta ner. Jag vill köpa massa "onödiga" saker som hårprodukter som ger volym till håret etc. Jag vill flytta till en egen lägenhet, ha mitt eget och allt sånt. Jag vill ocksås ha min katt någon gång... Sega mamma och pappa...

Sedan kommer alla dessa förändringar... Jag går itne i skolan längre, vuxenlivet har börjat. Jag vill itne bli vuxen, jag vill itne ta eget ansvar och behöva klara mig själv egentligen.

En annan sak... Jag känner obehag.. Och oro. Det känns hemskt, ajg vet inte varför. Det är som att jag stöter det ifrån mig. "Det där", som jag hållt nära en gång. Jag känner mig som en taggtråd. Vissa vill jag skada, andra inte. Nu har du blivit en sådan jag vill skada, men jag väljer att vända ryggen ill istället. Jag vill inte skada någon, med mening.
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0