* Trött, ensam och och DUST:ad

Yes.. That's what I am... Dust it var faktiskt bra, frågan är bara hur det håller utomhus... Men men.. Han penslat mina naglar me nån lack som ska stärka naglar och nagelband.. måste dock använda den dagligen för att det ska bli resultat.. gosh... men men, kul o testa nya grejer. saken är bara den att jag har en förmåga av att glömma sådant. Så jag äör inet så bra på att skaffa mig nya rutiner..

Ensam, jo tack. Det är jag. Bleh. Skulle haft missekatten här nu.
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

snacka inte om ensam va.. >< usch. blärk.



jag skulle också behöva ngt sådant för naglarna, eller ja främst nagelbanden..

2009-09-27 Kl: 20:39:19
URL: http://raniaphoto.blogg.se/

RSS 2.0