* Falling apart...

Två nätter i rad nu. Det gör ont. Jag vill inte såra dig, jag vet att du inte vill såra mig heller.
Egentligen kanske jag bara behöver andas, komma ifrån. Låta oss vara. Låta dig vara.
Jag blev väl lite knäckt när dagens planer brast, men jag är tacksam över att få
sakna dig lite till. Även om det inte är min högsta önskan. Men vi behöver
komma ifrån varandra ett tag. Göra annat. Jag ska fundera över
morgondagens planer och försöka komma fram till något.

Nu är jag förkrossad. Bara förkrossad.
Jag menar inget illa, älskade du. Jag vill inte dig illa.
Det gör bara så ont när du inte förstår, jag blir ledsen och
sedan blir du arg, sedan blir jag arg för att du är det. Jag vill inte göra dig arg!
Jag vill vara bra för dig, jag vill kunna finnas där för dig. Den som torkar dina tårar
och knyter dina skor. Jag vill hålla om dig och säga förlåt. Men förlåt för vad? Sanningen?


Bild från April 2008
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: elin

det löser sej! det gör det alltid på ett eller annat sätt <3

2010-04-16 Kl: 17:48:34
URL: http://guldarmband.wordpress.com
Postat av: elin

glömde!

Sometimes good things

fall apart so better

things can fall together :)

2010-04-16 Kl: 17:51:17
URL: http://guldarmband.wordpress.com

RSS 2.0