* Galna bilder!

Dessa bilder är INTE photoshoppade!
Helt galet!!


En häst med korsad med Zebra. Med de skarpa övergångarna är det svårt
att inte tro att bilden är redigerad. Men denna häst-zebra finns!
Tror du mig inte? Läs själv!


Ett helt "vanligt" fotografi, fast lite utöver det vanliga! Jag vet inte om det är en
kristallkula, men tror det. Den vänder staden i bakgrunden upp och ner, därför
har fotografen valt att rotera bilden för bästa möjliga effekt.
Tror du mig inte? Läs själv!


Häftigt foto måste jag säga! Inget Photoshop! Dock är flugan död, bör nog nämnas.
Den är fastlimmad på den lilla skateboarden :)
Tror du mig inte? Läs själv!


Hästen är inte huvudlös, den böjer huvudet åt höger bara.
Tror du mig inte? Läs själv!


Det är en naturlig storlek av fotografiska verk baserat på den ursprungliga byggnaden
i Paris. Det är tryckt på duk (CANVAS) och förstärkt med relief.
Har fått namnet 39 GeorgeV.
Tror du mig inte? Läs själv!


En fontän utan fäste?! Nej så roligt ska vi inte ha det. Den svävar inte.
Den har en dold stomme gömd i vattenfallet. Mycket smart måste jag säga!
Tror du mig inte? Läs själv!


Svävande modell? Eller är hon fastbunden någonstans?
Hon hoppar faktiskt! Haha. Svårt att tro.
Tror du mig inte? Läs själv!


Galen kille!!! Namnet var Dean och han går faktiskt på linan flera tusen meter upp i luften!
Galet.. GALET!! Snacka om våghalsig..
Tror du mig inte? Läs själv!
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Evelina (ameb.blogg.se) har en ny blogg adress

hej roliga bilder, man fick ju nästan pirr i magen då man kollde på den senaste bilden.



// Evelina



Ps. Glöm inte att lägga in min nya bloggadress om du fortfarande vill följa mitt bloggande.



2010-04-15 Kl: 12:59:31
URL: http://www.rullstolsbruden.wordpress.com
Postat av: Astrid

sv: ´å vad gött att ligga i solen hela dagen, själv får man vara i skolan xD



jag vet faktiskt inte vad jag ska göra i helgen.

2010-04-15 Kl: 16:32:40
URL: http://astridsteen.blogg.se/
Postat av: Malin Longborn

Det är nästan att man mår lite dåligt när han balanserar i luften... och man blir yr i huvudet av huset..



Hoppas idag är en bra dag, får spana in din blogg mer när jag kommer hem från jobbet! Må så gott!

2010-04-19 Kl: 12:30:33
URL: http://annamalinska.blogg.se/

RSS 2.0