* Jag är trött på att vara stor...

Jag orkar snart inte med allt tjat mer om att jag ska betala hemma. Jag förstår mamma och pappa fullt ut.
Men med vilka pengar ska jag betala? "Du måste lära dig vad ekonomi är!" Jag VET vad pengar är, jag sparar!
Jag kan inte hjälpa att jag var sen med att få jobb, att jag inte får jobba varje dag och att jag inte har sjukt bra lön.
Jag vill vara duglig, jag vill räcka till. Men det är så galet svårt!
På er tid fick man jobb utan grundskoleutbildning va fan. Nu behöver man flera års utbildning -efter gymnasiet!
Jag är inte perfekt och kommer aldrig bli. Det var inte jag som valde att komma till liv, jag försöker ta hand om
mig själv så mycket jag kan. Försöker klara av det som jag är bra på. Försöker bättra mig på det jag är mindre
bra på. Jag vill vara bra, men verkar som att jag inte kan... Förlåt för det..

Och nu känner jag inte alls för att baka bullar längre...

Gammal bild btw... Sedan 20004/2005 tror jag. Beskriver lite hur jag känner mig ändå.
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Linus Hansen

In all honesty så tjänar politiker ingenting. Dom gör det frivilligt och har riktiga jobb utöver det :/



Hoppas på att saker blir bättre snart dock! Tänk positiva tankar :)

2010-04-15 Kl: 12:53:32

RSS 2.0