* NYHETER!

Har hänt lite saker här nu ^^

1. Jag har skrivit nytt kontrakt med PROFFICE!!!

Blev superglad av att få vara kvar hos dem! Älskar både Åsa och Marie.
Sjukt underbara människor. Så Marie svängde förbi H&M idag så skrev vi lite papper.
Fick anställning i ytterligare två veckor till, så hoppas det går vägen nästa gång med :D

2. Det är vår på riktigt!
Det är stekhett ute, fåglarna kvittrar och jag har nog sett alla vårtecken förutom vitsippor.
Det innebär insekter, tusselago, snödroppar, fågelsång, sena ljusa kvällar och solbränna!

3. Jag har städat skrivbordet, så jag ska rita ikväll!
Har varit sugen på att rita jättelänge nu, men har inte fått undan all skit på
mitt skrivbord. Men nu så, nu jävlar! Så är jag ledig i morgon med! :D

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Emmelie

oj oj.. här går de undan.. ja vi får hoppas på att de blir mer än 2 veckor.. hur gick de med älderonsorgen då??

2010-04-12 Kl: 19:21:38
URL: http://emmelie-haglund.blogspot.com
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: hah det går inte att hålla sig ifrån datorn! bra tips annars, kraam!

2010-04-12 Kl: 22:54:58
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

RSS 2.0