* Jag måste få tala ut

Känns som att det har hänt väldigt mycket nu på en gång.
För er som orkar läsa/bryr er så varsågod:

* Beställde hem MASSOR av tippar/grepp och nålar samt handskar med mera,
så nu börjar tatueringsperioden på riktigt, om nu någon vill vara försökskanin.

* Jag har slutat på Öhlrings PriceWaterhouseCoopers. Kommer sakna de människorna
så fruktansvärt mycket. Fick en jättevacker karaff samt två dricksglas i avskedspresent.

* I morgon börjar jag på Fristads Yrkeskläder, igen. Får se om jag kommer in snabbt i de gamla rutinerna.

* Jag och Emmelie har blivit sams igen, även om det kommer kännas knas nu första gången vi
träffas efter händelsen. Men jaja, been there done that. Vi är väl bara sådana jag och hon.

* Jesper har varit här och visat upp tatueringen jag gaddade på honom. Den var helt okej!
Skulle använt tjockare nål bara och gått lite djupare med den.

* Var ute i torsdags och firade Emelie som fyllt 18. Fan, va roligt vi hade. Och jag träffade
Lova också. Sjukt underbart det var att träffa dig igen! Och tack till Philips som i stort sett gjorde kvällen ;D

* KONFLIKT. Händer inte ofta. Men efter massa ord, tårar och kramar så blev det mesta bra igen.

* Morfar ligger i jorden nu, där han kan känna sig trygg. Du är saknad av oss här, vi tänker på dig varje dag.


Bild från morfars begravning.
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Lina

Hade jag inte varit på smällen så hade jag kanske tatuerat mig, är lite fegis också ;) Hehe.

2010-08-24 Kl: 08:38:52
URL: http://miralina.blogg.se/
Postat av: amanda mändy andersson på FB

ja ställer gärna upp som försökskanin på tatuering :) har redan några stycken så kan lika gärna vara kanin igen :P la till dig på FB så kan vi snacka mer om de isf:) kram

2010-08-28 Kl: 01:19:26

RSS 2.0