* Den efterlängtade tatueringen:

Först kunde jag inte ladda upp bilder... Sen kunde jag inte starta datorn....
Now I'm back!



Jag fyllde i Evelinas tatuering med svart färg. Linjerna var halvtaskiga och
färgen hade blivit jättefläckig. 

Inte jag som har gjort den.

Jag var nästan rädd för att hon skulle svimma ett tag! Sa till att hon skulle säga stopp när hon
kände att det blev för mycket. Men det knepiga var att hon led inte av smärta..
Hennes ben kittlades eller något haha. Nerverna spökade kanske.


Nu till den efterlängtade bilden från förra veckans tatuerande:

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: pimpXprincess

Söt tatuering.

2010-12-06 Kl: 22:12:17
URL: http://www.pimpxprincess.se/
Postat av: My(s) kind of art

Tja! Känner själv att om man får en sån där dryg kommentar som har basis "hur gör du?" så orkar man inte riktigt bry sig om att svara, men jag tänkte chansa i alla fall, haha.

Min dröm är att bli tatuerare, jag gör skisser som jag lämnar över men gör liksom inte själva jobbet... Min fråga är helt enkelt hur du började? Går man som lärling eller är det helt enkelt att skaffa sig en maskin och leta offer att träna på?

Måste slänga in också att du är sjukt duktig, inte av artighetsskäl utan för att jag tycker det, keep it up!!

2010-12-06 Kl: 22:55:28
URL: http://myhansson.blogg.se/
Postat av: junitjej

Vilken fin tatuering!

2010-12-11 Kl: 23:03:36
URL: http://junitjejen.se

RSS 2.0