* Gråten i halsen

Det är för mycket på gång just nu.. Och jag blir sårad för knappt någonting.
Och du bara kommer med massa undanflykter hela tiden. Kanske bäst jag väntar med att träffa dig ett tag.
Jag förstår bara inte... Är jag en så krävande människa? Jag kanske är rätt gnällig ändå... Fast jag inte riktigt
tänker på det. Det blir så krångligt när man inte kan tänka sig in i den andres situation. Har varit här förut.

Det är när jag mår såhär som jag börjar fundera, det är nu jag får för mig massa saker och blir paranoid.
Det är nu jag drar slutsatser och det är nu jag kommer sätta dig i skiten -igen.

Jag är så jäkla jobbig ibland, va... Fy
Kanske behöver tid för mig själv så jag kan lugna ner mig lite

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: emma - 19årig mamma till hugo :)

stor kram!

2010-12-10 Kl: 17:53:43
URL: http://emmasc.blogg.se/

RSS 2.0