* Tatueringskit eller mobiltelefon...

Vet inte riktigt vad jag håller på med. Allt annat än att sitta framför datorn antagligen.
Nu är min stora fråga till er...

Ska jag köpa mig ett tatueringskit eller ska jag köpa en mobiltelefon?

VS.  

Fallet är det att jag behöver ett tatueringskit för att komma någonstans med det jag vill.
MEN min nuvarande mobiltelefon håller på att så sina sista potatisar.

Jag har sådan sjuk beslutsångest.

Btw, jag älskar min skjorta.
Den är uhm uuuhm!


Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

Tatuteringskit! Om du inte bryr dig mkt om vad för telefon kan du få köpa min gamla Sony Ericsson [den vita] för en 500lapp :3

2010-07-08 Kl: 19:09:11
URL: http://raniaphoto.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Tatuteringskit tycker jag.. då får du in pengar sen och kan köpa vilken mobil du vill.. så vänta med mobilen..

2010-07-12 Kl: 22:37:26
URL: http://emmelie-haglund.blogspot.com

RSS 2.0