* BANG! så var det humöret borta

En skitgrej efter den andra. Allt hände så fort.

Låttexterna. Jag hoppas att det inte är han som skrivit dem.
Enligt dem är de snyggaste tjejerna det jag inte är.
Och jag vill vara fin för honom.


Har varit i studion idag med ZiKK sedan jag slutade kl 16:00.
Galet hur lång tid det tar att få allt bra -innan det ska mixas.
Eftersom jag hade fattat det som att Kieven skulle med mig
hem så stannade jag kvar tills jag frågade när vi skulle hem.
Jag blev seriöst krossad på något sätt. Jag hade stannat tills
klockan var efter 21:10, så ska han inte ens med mig hem.

Ledsen som jag blev sa jag inte så mycket mer,
kramade och pussade honom väldigt ynkligt
och åkte med David och James ner till stan.

Inte nog med det, när jag kommer hem får jag en hemsk känsla.
En känsla om att något inte är som det ska. Tankarna flyger
och far och jag hittar något som gör mig så sjukt besviken.
Något som jag själv gjort en gång som förstörde allt.
Min dåvarande värld.

Nu vet jag inte vad jag ska tro.
Jag är rädd, arg, besviken, ledsen och fryser.

Godanatt.
I morgon slutar jag 14:00

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: SweCrow

Jobbigt när dagar inte blir som man tänkt eller vill. Du får försöka sova på saken så ska du se att även om dina upptäckter idag fortfarande gör ont i morgon så ser du dom kanske i lite nytt ljus. Det finns en anledning till talesättet "sova på saken" och det ligger något i det.



Se till att gå till rätt person med rätt problem och tankar när du ska nysta upp det. Så besparar du dig massa jämmer och elände.



Hoppas du får lite sömn i.a.f... Imorgon änr en ny dag med nya utmaningar och nya perspektiv.



Sov gott!

2010-06-24 Kl: 00:19:30
URL: http://www.facebook.com/swecrow

RSS 2.0