* Jag lever!!

Tro't eller ej.

Jag ska vara uppriktigt mot er. Jag orkar knappt blogga om dagarna. Är så trött när jag kommer hem från jobbet.
Just det, är på ett nytt ställe nu. Öhrlings PriceWaterHouseCoopers. Jag är receptionist och gör lite grejer. 

Jag har även varit på Sweden Rock Festival 2010, och det var bra, men inte så bra väder. Och det förstörde lite.
Kommer väl en dag snart då jag orkar lägga ut lite urval av bilder samt lite videos för dem som vill kolla på Nazareth och Cinderella.

Nu tänker jag inte blogga så mycket mer idag, Kieven är här. Han har fått en ny mobil! Gillar att pilla med det, haha. Blev fan sugen på en touch nu när Nokia fakitskt har kommit med en ganska så snygg modell. Vill inte ha något annat än Nokia nämligen.

Jaja, enough... Puss eller nått. Det är gott

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0