* Jag är äcklig.

Snorig, huvudont, halsont, eventuellt feber (har inte orkat stoppa mätaren i munnen än) och ännu mer snor.

Jag skulle behövt jobba idag, men det ville inte min näsa och hals. Kände på mig igår kväll att något var fel.
Hade jätteont längst bak i gommen och inne i näsan. Och inatt sov jag jättedåligt. Tårarna rann konstant.
Och det gjorde dom hela morgonen också. Synd om mig!

Gick ut i solen i en timma innan, men fick väl vätskebrist eller något, så jag gick in igen.
Har druckit massa äckligt honungsvatten, ätit glass och druckit lite Vitamin Well.

Nu sitter jag här rastlös och super duper sjuk.
Ska nog teckna lite på Johnny Depp. Han är snart klar tror jag! Flaskorna kvar och ena handen!!

Förresten, Kieven har en söt kattunge hemma som jag tänker sno sen!
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0