* R.I.P

Jag är glad, men inte alla andra ^^ 

Så elak är jag, men jag älskar att driva folk till vansinne ibland. Brukar nöja mig med Kieven haha. 
Men idag kunde jag inte låta bli att provocera dem som lyssnar på Slipknot ang. Paul Gray's död. 
Sure, känsligt ämne men jag har fått min tillfredsställelse. 

Klart jag inte tycker att det är roligt att en så stor artist har dött. 
Dock ljuger jag om jag säger att jag bryr mig! Men det är en annan sak.
Jag har lyssnat på Slipknot nu idag just pg. av denna tragedi.
Dels för respekten och dels för att dom är bra.

So, Rest In Peace Paul Gray.


Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rodjin

svar : aha , men det är bra att du ändå vågar erkänna sådant nu! kul att du verkar må bättre ändå haha :)

2010-05-25 Kl: 18:50:51
URL: http://rodjins.blogg.se/
Postat av: Nikki

Jag tror inte direkt att folk tog illa upp just för att det handlade om slipknots basist. Jag tog illa upp för att du skrev så om en person som nyligen hade dött. Det kunde lika gärna vart din granne som hade dött, jag hade tagit lika illa upp om du hade sagt det som du gjorde.. Man visar respekt för de döda och deras familjer helt enkelt, vare sig det är en kändis eller vilken random person som helst..

2010-05-25 Kl: 20:33:04
Postat av: Rania

detta inlägget är enligt mig än mer respektlöst av dig enligt mig, och känns som ett försvar efter allt du fått höra från diverse. folk ang. allt du tidigare idag skrivit/tyckt och stått för oc´h som du nu säger emot dig själv.

2010-05-25 Kl: 23:40:54
URL: http://raniaphoto.blogg.se/

RSS 2.0