* Tiden läker alla sår...

...ärr förblir.

Drömmen...

Jag hade glömt dig, du var helt borta. Som om du aldrig funnits. Som om vi aldrig existerat.
Jag visste faktiskt inte ens om du var vid liv. Du har raderat ditt förra liv. Till och med bytt namn.
Men för några dagar sedan, Valborgsnatten.. Då dök du upp. Från ingenstans... 

Vad du gjorde där vet jag inte, men du påminde mig om att du faktiskt finns.
Att du lever och att jag bör ta kontakt. Att jag varit en fruktansvärd människa
som kostade dig något så enormt mycket smärta och sorg. Du gick mot mig och
mina tårar började rinna, lika så dina. Vi föll i varandras armar och du svingade mig
några varv och våra munnar pratade på som aldrig förr.

Vart är du? 
Eller...
VEM är du?
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: elin

naaw hur gulligt var inte det då? Hoppas ni träffas igen! :)

2010-05-03 Kl: 21:23:40
URL: http://guldarmband.wordpress.com
Postat av: Marit

Hahahaha vilka minnen jag fick upp nu!!!! xD eller hur, VEM är han?! :P Jag skulle med vilja träffa han igen faktisk, men han vill nog itne träffa mig :P han kommer nog inte ens ihåg vem jag är :P haha

2010-05-03 Kl: 21:53:08

RSS 2.0