* Gårdagens: Fikade med faster

Glömde berätta lite om vad jag gjorde igår!
Var rätt trött när jag kom hem.

Var och fikade med min kära faster, Marina.
Hade väldigt trevligt. Mycket prat blev det, och även massa skratt.
Jag borde träffa mina släktingar mer känner jag ibland. Mår alltid bra efter jag träffat dem.

Det är inte alla som har någon att prata med om allt.
Men jag är glad att jag kan känna att jag faktiskt har det- precis när jag vill.
Vänner kan inte alltid hjälpa. Men dom kan förstå.
Men känns som att någon av samma kött och blod kan alltid hjälpa.


Här har vi min faster :)
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Anonym

ja, jag kan ju bara säga en sak, du är la för gullig!!! Puss

2010-09-17 Kl: 22:08:24

RSS 2.0