* Vad ska jag säga...

Tycker bara att människor som stödjer Sverige Demokraterna kan brinna upp.
För det är precis vad SD vill göra med människor som kommer till Sverige verkar det som.

Starta nya "koncentrationsläger" och där de 10 övriga preocenten
av invandrare dom kommer ta in ska bo i råtthål. Inte nog med det.
Folk som bor där ska behöva ARBETA där för att överleva.

Och all religion ska förbjudas, förutom kristendomen.
Skolan ska bli kyrklig och barn kommer tvingas be böner varje dag i skolan.

Dessutom kommer de införa en lag som förbjuder utländsk design.
Vad har vi kvar då? Inte ens osthyveln?!

Hoppas ni tänker efter en gång till, era sjuka människor,
vad det är för folk ni vill ska ta över vårt Sverige.

JAG vill inte ha en ny Hitler o göra med.
Speciellt inte i mitt hemland.




Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: tobbe

osthyveln e norsk,..

2010-09-22 Kl: 19:07:45
Postat av: pimpXprincess

Hahaha, Tobbes kommentar ägde! :D Och jag håller med, inge jävla SD i vår riksdag!

2010-09-22 Kl: 19:26:34
URL: http://www.pimpxprincess.se/
Postat av: Rania

Sd suger, men de Kommer dock inte införa allt detta, men det är vad de vill. De har inte Så stor makt/mycket mandat i riksdagen och de andra partierna lär kämpa för att de ej ska få som de vill. Låt oss hoppas de lyckas..



men ja folk borde skämmas som har röstat på dem. Helt sinnessjukt.

2010-09-22 Kl: 22:43:43
URL: http://raniaphoto.blogg.se/
Postat av: Rania

yep, jag vet T_T som sagt, sinnesjukt

2010-09-22 Kl: 22:54:42
URL: http://raniaphoto.blogg.se/

RSS 2.0