Waaaooow

Jag blir varm om hjärtat när jag läser era kommentarer ang mitt abort-inlägg.
Ni är kloka människor och jag vet att frågan är oändlig, den får inget slut.


Hur man än vrider och vänder på det så är något rätt och något fel.
Så kommer det förbli.


Jag blir bara så less på att folk använder det som preventivmedel. That's all.
Är man långt gången så tycker jag faktiskt inte att abort är ok.
Fram till v9 kan man ta hormontabletter och därmed få missfall.
Men när man efter det börjar med kirurgiska metoder tycker jag att det är för sent.

- - -

Anyway, jag ska iväg och köpa lite kläder idag som jag hittade på Blocke.se!
Wiihoo peppis!


Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

ja ne som preventivmedel är det allt bra dumt :S



oh vad för kläder? :D och btw, kikat på om du kan på söndag än? :)

2011-08-17 Kl: 19:11:45
URL: http://raniamaria.eu/blog

RSS 2.0