Har precis köpt kläder för över 2000:-


Då har jag bränt mina sista pengar denna månaden typ... Tur att jag får nya pengar på fredag!
Min bror skulle ha en ill-rosa t-shirt med en björn på?!?!
Hehe, det var dock en "Bring me the Horizon" t-shirt, men ful va den. Han kunde tagit en snygg.

Det blev följande saker som följde med i min beställnig:

Simons fula t-shirt..



Eftersom jag älskar Pokémon så är denna så jävla nice och ironisk. A must have!!





Sen blev det ett par brallor, två linnen, ett armband och tre töjstavar till örat :)
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: David Pettersson

Schyssta kläder! Allt från samma butik?

2011-02-22 Kl: 19:35:01
Postat av: Maria

As snygga grejer! :D

2011-02-22 Kl: 21:16:32
URL: http://[email protected]
Postat av: Jimmy

hejsan hej!



Armbandet inhandlat var? Riktigt snyggt det!!



L&R SYLHA



Jimmy

2011-02-22 Kl: 23:11:25
Postat av: veronika

Var kommer dessa snygga brallor från ? :)

2011-02-23 Kl: 23:14:55
Postat av: J

DAMN vad läckert linnet + skinnbyxorna var! Vart kommer dessa snyggingar ifrån? :O

2011-03-15 Kl: 17:51:42
Postat av: Mary Ox

Vares har du köpt byxorna? Snygga!

2011-03-27 Kl: 13:31:33
URL: http://maryox.blogg.se/
Postat av: Jual Rumah di Jakarta

Your look at nevertheless this is great and ways in which I truly feel. I recently now mailed him this internet site to say him your personal view.

Postat av: Grosir Baju Murah

I am not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my trouble.

Postat av: Jual Laptop

You most definitely have made this blog into something special. You clearly know what you are doing, you have covered so many bases.

Postat av: Trend Otomotif Motor 2012

You most definitely have made this blog into something special. You clearly know what you are doing, you have covered so many bases.


RSS 2.0