* Inte så långt kvar...

Jag kanske tjatar ihjäl er nu men jag sprängs av längtan snart!
Den 28:e kommer Joan Jett befinna sig på min kropp! Och den 26:e ska jag på Meltdown i Trollhättan.

Och inte nog med det! Snart kommer Nokia med N8's uppdatering.
SAMT att Pokémon Black & White kommer ut den 4 mars och jag har förhandsbokat båda två!

Detta året kommer bli så jäkla awesome.

* * * 

Har även börjat ta emot lite tider nu för tatueringar.
Skall tatuera i morgon, på måndag och på tisdag än så länge. Eventuellt på torsdag nästa vecka också.

Sugna på att dra till Borås för en tatuering av mig för ett bra pris?

[email protected] eller Josefin Bellini på Facebook.


(Bilden får stå för mina UNDERBARA känslor just nu)
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0