* Tattoo Meltdown Convention 2011

Gårdagen var helt fantastisk. Vilka duktiga tatuerare det finns där ute!
Det var mycket givande och roligt att gå runt och se allt.


Ego-pic! Dock rök skinnjackan sedan... Kom på att det skulle bli kallt framåt kvällen.


Jag och Vector åkte dubbeldäckare (tvåvåningsbuss) från Borås till Göteborg. Det var superballt!


Äntligen framme i Trollhättan! Åkte tåg hela vägen (mitt fel, serrö!) Det var någon uppvisning eller
prisutdelning på scenen när vi gled förbi.


Alla satt i var sitt så kallat bås, trångt som böbelen var det. Förstod inte hur dom stod ut.


Den här bruttan var jäkla fräck tyc kte jag. Stod upp o tatuerade o grejer. Hon hade koll på läget!


Mitt i allt hittade jag Jörgen från Pistolero i Borås och Malena! Bruttan har ffs börjat tatuera på Pistolero.
Grymt glad för hennes skull, hon kommer gå långt!


Sedan checkade jag och Vector shoppen. Lundbergs i Ulricehamn stod för massa grejer.


Lätt fräckaste tatueraren på hela mässan. Såg ut som en A-lagare men han var nog rätt duktig. 
Kollade dock aldrig hans portofilo. 


Så jävla duktig va den här snubben! Som vanligt kommer jag inte ihåg någon info alls om personer.
Så jag kan tyvärr inte säga vem han var. Men han och en annan kille (som jag också kommer lägga
upp bild på) var de två duktigaste på hela mässan enligt mig. De som impade mest iaf.


Här har vi Vectors vän, som jag inte heller minns namnet på. Också väldigt duktig. Han tatuerade en tjej
lite tidigare på mässan och det blev supersnyggt och hon sa jättemånga gånger att hon var nöjd.


Vector kikar ^^


En överblick från det största rummet. ("väggen" till höger är skärmar och inte en rumsvägg)


En överblick till över det största rummet. Stället var stort och det var två våningar.. Orkade inte fota massa :P


Sen åt vi lite och efter det kikade vi förbi Malena och Jörgen igen. Då hade dom hunnit klart!


Här är den andra personen jag tidigare nämnde. Detta är nog den snyggaste tatueringen på hela mässan.
Eller snyggast och snyggast. Den BÄSTA! Så jäkla bra gjort. Stod nästan och glappade med munnen
när jag stod o kollade på den. 


Här tatuerade en kille halsen på en snubbe.


Här kör en brud med en väldigt dyr prisklass när det gäller tatueringsmaskiner, en Cheyenne Hawk maskin.
Tydligen väldens bästa maskiner. Men dom verkade grymt bra. Läs mer om dem här.



Och här har vi kungen mannen legenden! Haha, eller bara Vector Mossby ;)
Vi åkte ett norskt tåg till Göteborg, det var lite fräckt!!

UNDERBAR DAG!
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0