* Gott nytt år!

Jag vill bara önska er ett riktigt gott nytt år!

Jag har tyvärr inget nyårslöfte att dela med mig av.
Däremot har jag några grejer jag vill få gjort innan 2012.

* Flytta hemifrån
* Åka på en utomlandsresa
* Tatuera mig lite mer ;P
* Se Joan Jett and the Black Hearts
* _ _ _ _ _ _ _      _ _ _ ? :O


Haha, ni fick en liten smygis det sista där. Haha.
Nog ingen som vet vad det ska stå!

Finns självklart mer saker men ingen jag kommer på just nu.


Ha det super och ta  vara på er!

xoxoxo
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: carina

det jag tänkte på med en gång med linjerna var nog "förlova mig".. vet inte varför men det var första tanken =P

2011-01-01 Kl: 22:54:35
Postat av: sandra "nikki sixx"

ja vill oxå se joan jett D:

--

nejmen överst ståre ju minibellini

under det är det ju bilder på de du ritat.

:p vet inte hur d ska va men så äre ^^

2011-01-02 Kl: 13:02:42
URL: http://sandrasixx.blogg.se/
Postat av: David

"Förlova mig" var också min första tanke :)

Joan Jett vore awsome upphöjt i 10! Hoppas min plånbok tycker det också...

2011-01-02 Kl: 22:01:48
Postat av: David

Joan Jett vore awsome upphöjt i 1000!!! Hoppas min kära plånbok håller med...

2011-01-02 Kl: 22:09:04

RSS 2.0