* Svar på tal:

Fann en kommentar på bloggen nu när jag loggade in.
Lite trist när personer lägger kommentarer och inte lämnar någon som helst information om sig själva.
Jag kunde i alla fått en mailadress där jag kunnat svara på kommentaren. 
Jag gick för övrigt in och tog bort kommentaren så ni inte letar ihjäl er i onödan. Jag gillar verkligen inte
anonyma människor som klagar och man inte får en chans att "förklara" sig. Ibland undrar jag bara
om personer är avundsjuka eller om dom helt enkelt älskar att hacka på andra människor.



Nåväl, kommentaren löd följande:
Patrilicious om * Mer avancerade saker...:
Tråkigt att du tröttnar, hela grejen med att tattuera är ju att tycka ALLT är kul i början, sen så tycker jag du skulle behöva lära dig mer innan du gör mer, har sett endel av dom du gjort på några och dom är INTE SNYGGA när dom har läkt!



Mitt svar blir:
Eftersom jag inte vet vad du håller på med så blir det väldigt svårt att ge dig ett bra svar.
Men om du tatuerar och tyckte att allt var kul i början så är jag glad för din skull. Jag tycker inte att det är
roligt att köra samma stuk hela tiden, trots att man lär sig av det. Jag tycker det är enformigt att endast göra
helsvarta saker, jag vill utvecklas mer inom färgtatueringar. Det är det jag tycker är snyggast och mest intressant.
Sen att du inte gjorde det är en annan femma. Man kan inte tycka att allt är kul, så jag vet inte riktigt vad du
baserar det på tyvärr. Jag tecknar och tycker det är roligt, men att tatuera är något helt annat. Vilket jag inte
trodde när jag började. Jag var ivrig i början och ville utvecklas pang boom med en gång.
Varav min ivriga vilja att köra nya grejer och inte samma.

Sen att du har sett mina tatueringar när dom har läkt är också spännande. Då vill jag veta om det är de första
tatueringarna jag har gjort som du går runt och suger på. Och eftersom du faktiskt vet NÅGRA som jag tatuerat så börjar jag fundera. Hade mer än gärna velat veta vilka dessa var, eftersom dessa personer inte sagt något.
Jag som tatuerare uppskattar att få veta om saker och ting inte blivit som förväntat.
Hur skall man annars kunna utvecklas?
Många av mina kunder har sittningar kvar för att rätta till och för att de inte är klara
så jag hoppas verkligen inte att det är dessa du går runt och menar.

Sen undrar jag hur du vill att jag skall kunna lära mig mer genom att inte göra någonting?
Spännande taktik... Please, teach me!



Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Sarah

Men guuuuuuuuuud! Vilket mobb! Du är jätteduktig och ta inte åt dig av det han/hon skriver <3

2011-01-17 Kl: 20:32:48
Postat av: Josefin Bellini -Tattooblogg-

Haha, det gör jag inte =) tack

2011-01-17 Kl: 20:34:23
URL: http://minibellini.blogg.se/
Postat av: Tobias Lindén

"Patrilicious"



Kan han heta Patrik kanske?

2011-01-17 Kl: 20:34:52
Postat av: Josefin Bellini -Tattooblogg-

Lite feminint tolkat kanske :) Jag googlade men fann inget kul :P men det är mycket troligt att han kan heta patrik! eller patricia

2011-01-17 Kl: 20:38:04
URL: http://minibellini.blogg.se/
Postat av: J

Tjena,

bry dig inte om sådana människor.

Kommer alltid att finnas märkliga typer där ute!



Tycker att du är skitbra på vad du gör,nästan sugen på att ta mig från Malmö upp till dig för att dra en tattoe ;)



Sveriges nästa Kat Von d... :)



L&R

J

2011-02-03 Kl: 17:59:46

RSS 2.0