* Jag kunde gjort det bättre

Jag blir inte ledsen, men jag känner en sorg för dem som först går till mig och frågar om priser etc.
Sedan ger mig en bild så säger jag att jag kan kika på det men det kommer ta en stund eftersom jag har endel att göra.
Efter ett tag ser jag att de har tatuerat sig hos någon sorglig jävel
som inte kan sin grej och i många fall vet jag inte ens om man skulle kunna rätta till det.

Var rädd om er kropp, för helvete!
Ni kommer inte få en ny.
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

sådant är tråkigt ja :( jag har 2 kompisar i gbg btw, som undrar lite om dig/dina priser. Kan förklara den 6:e vad de vill göra :)

2011-05-22 Kl: 13:12:24
URL: http://raniamaria.eu/blog
Postat av: sonja

Personligen tycker jag att du hört till den klassen du beskriver! Tycker inte du är någon överdriven talang!!!



Ville bara ge lite riktig kritik!!!

2011-05-31 Kl: 23:27:41

RSS 2.0