Pokémon Black & White 2

Åååååh vad jag längtar till fredag (12:e). Då släpps Pokemon B&W 2!!!! Självklart har jag förhandsbokat båda två :-)

Håller på för fullt att överföra alla mina pokémon till mitt senaste spel så jag har alla på ett o samma ställe. Sen är det bara och skicka vidare dom till nästa spel ^^

Hahaha, bortsett från Kieven och Jayden (och min resterande familj) så är nog Pokémon min största livsglädje. Och jag är 23 fucking år... Vem sa att man måste växa upp? Pfft! Jag har precis fått en "täckmantel" nu ju, om några månader kan jag (om jag nu skulle behöva) ju bara skylla på att det är Jaydens spel och Jaydens gosedjur ^^

Well well. Godnatt med er. Kl är ffs 03:32. Nästan så jag ska säga godmorgon.

:-*

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0