På god väg, men långt kvar

Har solat och städat idag. Det känns som att jag just tagit ett steg uppåt, känns som att jag kommer klara av någonting stort snart. jag kommer klara av det själv, utan någon hjälp. Det är sjukt.
Snackade lite med Daniel igår om det, om hur jag tänker gå till väga för att kunna förbättra mig i alla situationer osv. Han tyckte det lät bra, och det känns bra för mig att någon står på min sida. Olle sa däremot: "Jag tycker inte du ska blogga du är mer en bdb människa. Jag har inte kollat din blogg och tänker aldrig göra det heller". Det var inget positivt där. Jag nämnde nämnligen att jag tänker blogga mig fram, men allra mest ska jag skaffa journaler och arbetamig framåt. Men jag fick inget positivt från Olle på den kanten.
Jag har fått höra hemska saker idag, jävligt hemska saker. Jag har även sagt hemska saker bakom en persons rygg. Men dessa hemska saker ska inom en viss tid fram till personen. Jag ska säga det, för det är precis så jag tycker. Men jag känner även skulden att det är mitt fel att han kommit så långt, jag vill sätta stopp för det. Andra människor far illa av honom, jag tycker inte det är rätt. Det är inte rätt att se ner på andra människor och döma andra människor. Men vi får se hur det går.
I morgon ska jag köpa mina pärmar och journaler. Jag ska börja skriva på riktigt, ta vara på mitt liv och planera. Kunna sätta gränser och se mina möjligheter. Detta ska bli kul o se om det blir något resultat :)
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0